Les changements pour Jin:
Le bien:
- 214A/J214A cause wallbounce when hit in air
- 6A hit in air > 2B or 3C relaunch works- Ice arrow has much longer recovery time, opponent flies up much higher, longer untechable time, can combo into 6C still, much less damage-guarantee (around 500)
- corner combo: B>C>Bdp>6A>3C>214A>5C>6C>6D>IADJ2C>JC>B>3C>214C
- (unconfirmed) Adp might has invincible frame now, beat Ragna's 5B easily after 5B came out
- 6C has longer untechable time, 6C>dc>2C or Bdp works when near corner
Le neutre:
- 2C>5C deleted, 2B is not JCable on hit/block
- Corner DP loop stuff works as same, slightly different timing due to change of 6C
- 6C cause opponent flies away much farther
- 214C's techable timing is little bit changed, opponent bounces in a slightly different angle
Le mal:
- mid screen chain>sekka>dash6C>2D works, 6C>dc>5C doesnt
- 6C>dc>JC>JD doesnt work, 6C>dc>JC>icecar works, 6C>dc>JC>214A>5C>Bdp>6C>6D~
- not sure what works in 6C(ch), maybe 6C(ch)>dashdashdash>2D works, really hard to catch opponent
- Yukikaze, Touga, same thing
Mes impressions personnelles/Conclusion:
Jin as perdu plus de choses qu'il n'en as gagné:
2 de ces disto seront la meme chose, on ne peut presque plus enchainer par un dash cancel apres un 6C, le timings ont en majorités, été revus.
Le 6A ou il sera possible d'enchainer par un combo pour relaunch dans les air ne sera pas tres pratique comme amélioration vu que il as très peu de portée, cepandant, je trouve cela interessant que le 214A/J214A puisse faire un wallbounce, ce qui permettra de nouvelle possibilitées de combos.
Le 6C, est intechable plus longtemps pour l'adversaire, ce qui est bien, de plus Jin pourra facilement contrer le 5B de Ragna
Voila, en esperant avoir rédigé un truc correcte^^